La început a fost dorinta ... si ea s-a transformat in BUCURIE

Iubesc arta, iubesc lumea in care patrund atunci cand mainile mele incep sa lucreze, iar visul prinde contur. Am fost mereu inclinata catre orice forma de arta, dar mai ales catre arta plastica si artizanat. Deaceea, cand am avut prilejul, adica la maturitate am transformat bucuria neconturata a ideii in splendoarea palpabila a realului.In acest colt din microcosmosul meu va invit si pe voi. Veti face cunostinta cu gandurile mele, cu ideile mele, cu realizarile mele, cu limbajul meu, in final ... cu mine.

Va astept si va doresc sa simtiti si voi ca si mine bucuria cu care esti rasplatit atunci cand realizezi ceva oricat de mic!

La toti va doresc numai BUCURIE in suflete!

Miria Cristina

vineri, 23 ianuarie 2009


Pahare de vin pictate cu trandafiri albi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu